niedziela, 6 lutego 2011

Grzybek tybetański - Natura przychodzi z pomocą



Historia grzybka

Grzybek wywodzi się z krainy długowieczności - Kaukazu. Kaukascy górale odkryli go "przez przypadek" przy produkcji zsiadłego mleka i tak powstał zdrowotny napój. Grzybka do Polski przywiózł profesor Politechniki Gliwickiej, który przez 5 lat przebywał w Indiach. Chorował na raka wątroby i został całkowicie wyleczony grzybkiem przez mnicha tybetańskiego. Odjeżdżając do Polski otrzymał od niego szczep tego grzybka.


WŁAŚCIWOŚCI LECZNICZE grzybka:

1. Reguluje przemianę materii w organizmie
2. Wspomaga leczenie chorób serca i naczyń wieńcowych
3. Rozkłada tzw. „zły cholesterol” i złogi w naczyniach tętniczych
4. Jest probiotykiem, leczy wszystkie stany zapalne w organizmie
5. Wytwarza interferon- substancję zwalczającą wirusy
6. Kompilacja substancji tworzonych przez grzybka hamuje wzrost komórek nowotworowych
7. Reguluje ciśnienie tętnicze oraz poziom glukozy we krwi
8. Leczy wątrobę, śledzionę i trzustkę
9. Zbawiennie działa na nerki, pęcherz i przewody moczowe
10. Leczy choroby dróg żółciowych, rozpuszcza kamienie
11. Szybko i skutecznie leczy choroby przewodu pokarmowego, wrzody żołądka i dwunastnicy
12. Eliminuje stany zmęczenia, wyczerpania, łagodzi skutki stresu
13. Działa hamująco na proces starzenia się komórek somatycznych w organizmie
14. Wzbogaca mleko w witaminy, stanowiąc ich całkowicie naturalne źródło.

Kefir z grzybka zawiera unikalne i o większej różnorodności szczepy bakterii w stosunku do innych jogurtów, czy kefirów.

HODOWLA GRZYBKA:

Zalewamy w słoiku dwie łyżeczki grzybka szklanką mleka (na 1 łyżeczkę grzybka przypada ok. 150 ml mleka itd.) Po 24 godzinach mieszamy go i cedzimy przez sitko (plastikowe - grzybek nie znosi metalu).

Grzybka na sitku płuczemy zimną bieżącą wodą aż woda po przepłukaniu grzybka będzie czysta. Ponownie umieszczamy grzybka w przepłukanym słoiku i zalewamy na 24 godziny mlekiem (nie zakręcamy słoika, najlepiej zabezpieczyć go gazą).

Używamy zwykłego mleko pasteryzowanego, o krótkim terminie ważności - nie UHT.

Kurację grzybkiem stosujemy przez 20 dni, pijemy go najlepiej przed snem. Po tym czasie robimy 10 -cio dniową przerwę. Cykl taki możemy powtarzać przez dłuższy okres czasu, nawet parę lat. W kuracji należy robić przerwy, ponieważ organizm przyzwyczaja się do leczniczych substancji, co zmniejsza ich działanie. Robiąc przerwy w piciu napoju z grzybka uzyskujemy lepszy efekt leczniczy.

Grzybek jak każdy inny grzyb na tej planecie: rozmnaża się. W ciągu tygodnia ok 1/3 swojej objętości. Jego koszt w relacji do właściwości jest niemalże zerowy, w każdym razie nie ma porównania do żadnych leków.

Z równie dobrym skutkiem można też stosować tzw. grzyb herbaciany Kombucza albo Kombucha, ale biorąc pod uwagę fakt, iż hoduje się go na słodkiej herbacie nie jest wskazany dla osób w fazie aktywnej choroby.

Celem tego postu jest również zachęcenie do skorzystania z grzybka, ze względu na fakt, iż 1go kwietnia br. (tak tak, i nie będzie to PrimaAprilis) wchodzi w życie największe zagrożenie dla wszystkich wspierających się medycyną naturalną, czyli tzw. Dyrektywa UE w sprawie tradycyjnych ziołowych produktów leczniczych (THMPD)zwana także pod pojęciem Codex Alimentariius.

Prawdopodobnie spowoduje to (ALE MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ MYLĘ) zakazanie wprowadzania nowych preparatów roślinnych / ziołowych, które nie zostały szczegółowo przebadane. Haczykiem w tym momencie jest niewielka ilość lab. oraz zawrotna cena badań. Nieznane są losy wszystkich firm dystrybuujących suplementy, czy będą jak w przypadku kordycepsu dostępne tylko w obrocie wewn. czy w ogóle zakazane. Mówiąc inaczej... zły sen wszystkich zainteresowanych wspieraniem własnego zdrowia medycyną naturalną może okazać się rzeczywistością na jawie.




W środę będę posiadał grzybek, więc jeśli ktoś nie ma ochoty kupować (koszt. ok 30 zł z przesyłką) proszę się do mnie zgłosić - wyślę pocztą jak wyda potomstwo :))

na podstawie:
grzybektybetanski.pl.tl
"Poradnik Uzdrawiacza" - IV 2002
http://www.stopcodex.pl/2010/09/wielka-farmacja-a-ziola-ue/


---
Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco!

270 komentarzy:

  1. Witam jestem bardzo zainteresowany Pana propozycją W środę będę posiadał grzybek, więc jeśli ktoś nie ma ochoty kupować (koszt. ok 30 zł z przesyłką) proszę się do mnie zgłosić - wyślę pocztą jak wyda potomstwo :))
    podaje kontakt 791603172 skype deim77 proszę o kontakt lub namiar gdzie podać dane do wysyłki panie Grzegorzu Pozdrawiam Daniel Szpak.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zainteresowana grzybkiem mój kontakt5160309 to gg prosze sie odezwac pilnie

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie, jeśłi posiadacie grzybka tybetańskiego, dbajcie, aby nie padł. Gdy sie rozrośnie, kawałkami można posilić znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, ze troszke sie spoznilam, ale czy posiadasz jeszcze ten Grzybek Tybetanski??? Chodzi o to, ze wykryli u moje go ukochanego tatusia nowotwor w mozgu z przerzutami. Niestety lekarze nie sa zbyt optymistyczni ;( dlatego tez szukam wszystkich mozliwych terapii z zastosowaniem medycyny niekonwencjonalej, zeby wyratowac tate...Prosze pomoz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani zapobiega rakowi i leczy raka witamina B17 za którą człowiek siedzi we więzieniu mimo petycji wyleczonych z raka osób.Jest ona w głównie w pestkach moreli.Można je kupić w sklepach ze zdrową żywnością.Można też kupić gotowy specyfik w internecie.Obejrzyjcie na YT historię pana który wynalazł tę metodę i wypróbował na sobie,jest zdrowy a teraz go zamknęli,bo jest niewygodny...Powodzenia i powiedzcie wszystkim chorym na raka...

      Usuń
  5. Poniewaz nie zostawiles kontaktu nie mam pojecia jak mam sie z Toba skontaktowac. Jak mam to zrobic ??? Skontaktuj sie poprzez zakladke Autorzy.
    Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie, ja mam grzybka i szukam jakiejś informacji czy np jak chce zrobić sobie z niego musli to czym to jeść? można do samego kefiru użyć metalowej łyżeczki?

    A i myślę że powoli nadchodzi czas gdzie i mojego grzybka będę musiała podzielić bo trochę się go namnożyło, jeśli ktoś jest z okolic Gdyni to zapraszam na Witomino, oddam połowę grzybka

    Pozdrawiam, Kinga
    agniczek158@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzybek jest rewelacja tak smaczny jest kefir.
    Ja robię z niego ( kefiru) twarożek. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. PANIjestem zainteresowana grzybkiem .Kontakt pod nr tel 604 345 435.Pozdrawiam i czekam na wiadomość Teresa

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeprasam za początek miało być Panie Grzegorzu.Z poważaniem Teresa

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprzedam grzybka tybetańskiego i algi kontakt gg 1106237

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam..
    Przez niewiedzę do opłukania grzyba użyłem metalowego sitka... fakt, że bardzo krótko, ale jednak.
    Czy koniecznie muszę się go teraz pozbyć?
    Czy spożywanie teraz jego kefiru, czymś grozi?
    Mija doba i wszystko wygląda normalnie.
    Proszę o podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się,wypłukaj go dłużej pod bierzącą wodą i zalej..On może lekko zżółknąć gdy ma styczność z metalem ale dłuższy czas..Więc na pewno nie odniesie jeszcze poważnych zmian w strukturze i kolorze jak i w działaniu..Pij i zdrowiej na długowieczność mój drogi...hanni02..Piję go już 30 lat z małymi przerwami

      Usuń
    2. Witam, hoduję grzybka,ale muszę wyjechać na miesiąc, nie wiem jak mam go przechować, żeby nie stracił swoich właściwości. Słyszałam,że można go przetrzymać w zamrażarce,tylko później wolniej rośnie.Czy ktoś coś wie na ten temat? Proszę o informacje. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. grzybek opłukaj w wodzie i zalej czystą woda wstaw do lodówki i tak może stać cały twój urlop nie w zamrażalce pozdrawiam

      Usuń
    4. Mając nadwyżkę, zamrażam,po odmrożeniu zalewam mlekiem i rośnie dając wspaniały kefirek! Odstąpię nadwyżke.Okolice Olkusza.Kontakt 606438086.Życzę zdrówka!

      Usuń
  12. użyczę twarogu z grzyba i to za free :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. grzybek się mnoży samoistnie jak szalony a wy chcecie na nim zarabiać???

    OdpowiedzUsuń
  14. jeżeli ktoś bardzo lubi kefir lub maślankę to polubi i grzyba:)jeżeli nie to dajcie sobie spokój z tym :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez przypadek przepłukałam grzybka gorącą wodą czy to czymś grozi lub jest niebezpieczne dla zdrowia Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie podzielę się grzybkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      jestem bardzo zainteresowana nabycien grzybka. Proszę o kontakt: ania1911@op.pl. Dziękuje.

      Usuń
    2. Witam , tez jestem zainteresowana nabyciem tego grzybkiem. Proszę o kontakt b_okarma@vp.pl .Z gory dziękuję

      Usuń
  17. Pijcie grzybka!!!! To cudowny lek!Wyleczyl mnie z wirusowego zapalenia watroby typu c(HCV)!!!!Wiem ze wielu ludzi w Polsce nie moze sie leczyc na te chorobe gdyz koszty leczenia sa zbyt drogie.Niestsy jest to choroba smiertelna,wiec broncie sie.Grzybek produkuje INTERFERON,lek przeciwwitusowy,ktorym leczy nasza medycyna.Ja jestem juz szczesliwym czlowiekiem,ucieklam smierci i grzybek bardzo mi w tym pomogl!Opowiedzcie o mnie swoim znajomym chorym na HCV,niech natychmiast zaczynaja kuracje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam od dawna byleś chory na wirusowe zapalenie watroby typu C(HCV)? wiem ze leczenie jest drogie i nie kiedy nie skuteczne bo ja jestem chory tez na żółtaczkę typu C a od kiedy pijesz tego grzybka czekam na odpowiedz moja poczta to marek683@op.pl
      Pozdrawiam Marek

      Usuń
  18. 5 dni trzymali mojego grzybka na poczcie czy on się nadaje do uzytku?
    Wygląda jak ryż ale nie widzę,żeby się powiększał.
    Proszę o podpowiedż

    OdpowiedzUsuń
  19. GRZYBEK NAPRAWDE POMAGA.MOJA BABCIA MA MIAZDZYCE ZYL I MIALA STRASZNE RANY NA NOGACH I DZIURY NA STOPACH PRAWIE DO KOŚCI,NOGA NADAWAŁA SIĘ DO AMPUTACJI LECZ (PRA)BABCIA MA 86 LAT I NIE NADAJE SIĘ NA OPERACJE WIĘC LECZYŁA SIĘ CZYM MOGŁA,CIĄGLE KUPYWALIŚMY NOWE MAŚCI,TABLETKI PRZECIW BÓLOWE,KREMY,NIC NIE POMAGAŁO A DZIURY W NODZE CIĄGLE SIĘ POWIĘKSZAŁY,W NIEKTÓRYCH MIEJSCACH AŻ DO KOŚCI,W KOŃCU SPRUBOWAŁYŚMY PRZYKŁADAĆ NA RANY KEFIR Z GRZYBKA I DZISIAJ JEST 7 DZIEŃ OD POCZĄTKU KURACJI A DZIURY SĄ ZASKLEPIONE,POROBIŁY SIĘ MAŁE STRUPKI I NAWET NOGA JUŻ NIE BOLI. NIE WIARYGODNE ALE PRAWDZIWE

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dłuższego czasu miałam wzdecia, gromadziły mi sie gazy mimo iż jadłam lekko strawne rzeczy. zaczęłam pic grzybka i regularnie się wypróżniam. Nie wiem czy to siła sugestii czy ta jego moc. Ale nie mam zmiaru go przestac pic.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam do odstąpienia grzybka rejon Tarnowskich Gór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      mam synka 4 letniego chorego od roku (guz zlosliwy mozdzku) chcialabym wybrobowac grzybka tybetanskiego, czy ktos jest w stanie odstapic troszke do wlasnej hodowli?
      kontakt gg 8544077
      dziekuje i pozdrawiam
      mama Patryka

      Usuń
    2. Witam
      Bardzo chętnie skorzystałabym z Panskiej oferty,może mi coś pomoże na raka jelita grubego z przerzutami do wątroby,tylko jestem z północnej Polski,czy jest możliwe przesłać go tak daleko,bez zepsucia.
      Jaki będzie koszt.Jeżeli to możliwe proszę o kontakt
      basiafortuna@o2.pl Dziękuję

      Usuń
  22. mam do odstąpienia grzybka rejon Tarnowskich Gór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam. czy propozycja odstapienienia grzybka jest nadal aktualna? mam bardzo chora mame i szukam pewnego zrodla. pozdrawiam

      Usuń
  23. witam moja mama jest chora na białaczkę i chciałabym aby spróbowała z tym grzybkiem może jest ktoś kto odstąpi takiego grzybka? była bym bardzo wdzięczna mój mail to vivanna@interia.pl oczywiście pokryje niezbędne koszty.

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.grzybektybetanski.darmowefora.pl
    Pogadajmy tutaj na temat grzybka, bo widzę iż w polskim internecie nie ma forum dotyczącego tego tematu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. odstąpię grzybka tybetańskiego/Poznań lub Komorniki wiadomość 2@Marysia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. prosze poprawić maila 2Marysia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam. Czy znajdzie się ktoś kto ma nadmiar grzybka tybetańskiego i zechce się nim podzielić? Olsztyn. Kontakt GG 17634967

    OdpowiedzUsuń
  28. witam!czytam wasze publikacje i jestem pozytywnie zszokowana.mam pytanie czy ktos z trojmiasta posiada ten cudowny grzybek?????i co z tym grzybkiem zrobic jak ma sie 10-cio dniowa przerwe?czy stosowala je jakoas osoba z rzs?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam-ja osobiście odstępuje znajomym lub potrzebującym z dolnośląskiego ,jeśli nie mam chętnych zalewam mniejszą ilością mleka przez 10 dni hoduje w dalszym ciągu.
      Jeśli ktoś chce z przyjemnością odstąpię tel 666230155 jeszcze przez jakiś czas później 726404042.pozdrawiam i życzę zdrowia ;-))

      Usuń
    2. ja zalewam mniejszą ilością mleka lub dziele się ze znajomymi,w ten sposób zachącam do picia innych..

      Usuń
  29. Anonimowy 16 maja 2012 19.52
    Jestem zainteresowana nabycia grzybka tybetańskiego i bardzo proszę
    o kontakt opolanka23@interia,eu
    pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Jestem mieszkanką woj.opolskiego .Chętnie odstąpię grzybka.
      tel. 530 212 147
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jestem mieszkanką woj.opolskiego.Posiadam grzybka tybetańskiego,którym chcę się podzielić z Tobą.
      Jeśli jesteś nadal zainteresowana zadzwoń; nr.tel530212147
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. Witam jestem ,,również zainteresowana nabycia grzybka tybetańskiego ,ale czy można podawać ,To dziecku 12-letniemu i w jakich ilościach?Proszę o kontakt asia2091@poczta.onet.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zainteresowana grzybkiem tybetańskim, gdyby ktoś był tak łaskawy podzielić się ze mną, być może da się go przesłać mam chorego brata na raka wątroby i jelita cienkiego kielce. 696206851

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam! :) Piję grzybka juz 2 miesiące i powiem, że jestem zachwycona!!! Bardzo często miałam problemy żołądkowe i wychodząc gdzieś nic nie jadłam żeby nie mieć nieprzyjemnych bóli oraz biegunek. Wszystko sie unormowało. Prócz tego zachorowałam na jakąs grype i strasznie mnie bolały miesnie i kosci, a dodatkowo miałam gorączke...Po wypiciu, natychmiast mi sie poprawiło, a gorączka ustapiła bezpowrotnie :) Mąz miał obstrukcje i również wszystko sie wyregolowało. Cukrzyca również sie nieco uspokoiła i poziomu cukru juz tak nie szaleja i trzymaja sie w granicach no prawie normy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam mam kamienie w woreczku,wrzody,i problemy z sercem jeśli ktoś może odstąpić mi grzybka proszę o kontakt na ewa.kremer1@wp.pl będę bardzo wdzięczna z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam , mieszkam w Pruszczu Gdańskim , mój tato choruje na raka , gdyby ktoś miał odstąpić tego grzybka byłabym bardzo wdzięczna , bardzo mi na tym zależy , więc jeśli jest ktoś kto mógłby mi pomóc to proszę o kontakt pod nr tel. 507 068 154 lud adres maila andzia_2701@o2.pl , z góry bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam! Właśnie rozpoczęłam kurację grzybkiem tybetańskim i chciałam się dowiedzieć czy ma on jakieś oddziaływanie na poziom hormonów w organizmie kobiety tzn. czy może wpłynąć na uregulowanie systemu hormonalnego? judyta

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytam że jest spore zainteresowanie piciem grzybka,
    Chętnie odstąpię ( nieodpłatnie )z dolnośląskiego.
    numer kont.666230155 lub 726404042.
    Osobiście pije profilaktycznie.pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  37. ja tez pije juz chyba miesiac profilaktycznie,i juz rozdalam ale jeszcze moge sie podzielic gg2013070

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochani zapobiega rakowi i leczy raka witamina B17 za którą człowiek siedzi we więzieniu mimo petycji wyleczonych z raka osób.Jest ona w głównie w pestkach moreli.Można je kupić w sklepach ze zdrową żywnością.Można też kupić gotowy specyfik w internecie.Obejrzyjcie na YT historię pana który wynalazł tę metodę i wypróbował na sobie,jest zdrowy a teraz go zamknęli,bo jest niewygodny...Powodzenia i powiedzcie wszystkim chorym na raka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem o co chodzi z tym więzieniem

      Usuń
    2. Proste jak drut, niewygodny dla koncernów farmaceutycznych. Bo skoro można się leczyc naturalnie to spadną zyski ze sprzedazy chemii. A pan ten wysyłał maile do ludzi z informacjami o witaminie B17 i wg prawa amerykańskiego skazali go za rozpowszechnianie spamu po to tylko żeby sie go pozbyc

      Usuń
  39. Szukam osoby, ktora podzieli sie grzybkiem. Okolice Słupsk, Warszawa, Lublin. tel 502 353 229. Konrad

    OdpowiedzUsuń
  40. Szukam osoby chętnej podzieleniem się grzybkiem. Warszawa,okolice.
    GG:4980225 toxynka@wp.pl Arek

    OdpowiedzUsuń
  41. POSIADAM GRZYBKA TYBETAŃSKIEGO i pije kefir zrobionego przez grzybka,pije się 20 dni i 10 dni przerwy ,można go zamrażać jak już nie chce się go stosować ,piję go już 6 lat z przerwami jest bardzo dobry na choroby jelit , wątroby , śledziony i trzustki , wspomaga leczenie chorób przewodu pokarmowego , reguluje przemiane materii . mogę odstąpić zainteresowanym .elzbieta5060@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziele sie grzybkiem z osobami z okolic Krakowa, moje gg 8536181

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie skorzystam - jeśli to aktualne. Czy mogę prosić o adres mailowy, bo niestety nie mam gadugadu, a chciałabym się umówić. Pozdrawiam Edyta

      Usuń
    2. jestem zainteresowana grzybkiem. z okolic krakowa. prosze o kontakt 513426815

      Usuń
    3. jestem również zainteresowana grzybkiem tybetańskim :) mieszkam w Krakowie tel.781092444. Bardzo proszę o kontakt. Pozdrawiam Gosia

      Usuń
  43. http://www.grzybektybetanski.darmowefora.pl

    Forum na temat grzybka tybetańskiego! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. odstapie grzybka bardzo potrzbujacym meitner1wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Witajcie wszyscy, ja próbuję pić kefir z grzybka, jednak po 2 tygodniach miałam straszne bóle brzucha, wzdęcia i gazy. Więc przestałam. Później wizyta u lekarza i badania - wszystko niby ok. Znów zaczęłam i znów to samo - ból i wzdęcia. Pytanie czy ktoś zauważył to u siebie????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy organizm moze zareagowac inaczej proponuje zaczac od malych ilosci

      Usuń
  46. LUDZIE, jak możecie brać pieniądze za tego grzybka!!! On sie rozrasta w mega szybkim tempie i jego sprzedawanie chorym ludaizom za 30 zł to jest po prostu paranoja. Mam tego od groma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Właśnie dostalam od przjaciela. Jak można za to brać kasę? Sama zaraz pewnie będę rozdawać.

      Usuń
  47. NIETOLERANCJA LAKTOZY

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie podzielę się grzybkiem w Zabrzu i okolicy.Kontakt 605444801

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam. Dostałam grzybka od kuzynki i wiozłam go na rowerze w zakręconym słoiku. Po drodze wylało się troszkę mleka, więc i grzybek zapewne dotykał metalowej nakrętki. Przepłukałam go wodą, ale dopiero po kilku godzinach. Zastanawiam się teraz, czy do grzybka dostały się szkodliwe substancje z nakrętki. Bardzo proszę o odpowiedź.
    B.

    OdpowiedzUsuń
  50. W kontakcie grzybka z metalem nie chodzi o szkodliwość substancji, ale o to, że ów grzybek nie może żyć / nie przeżyje mając z nim kontakt. Tak słyszałem i nie chciałem praktykować inaczej :)
    Więc możesz spokojnie działać dalej. Przepłucz, zalej mlekiem i poczekaj :) A jeśli tak bardzo się obawiasz, załatw nową porcję, mnoży się jak szalony więc poczekasz góra tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź :) Na razie będę korzystała z grzybka, którego mam, a gdy kuzynce się rozmnoży, poproszę o nową porcję :)
      B.

      Usuń
  51. INFORMACJA-dla chętnych którzy chcą zdobyć grzybka ;-)
    I dla osób które chcą się nim podzielić....
    Już wiem że grzybek dobrze znosi transport pocztą/priorytetową/
    nawet do odległych miejscowości,nie są to duże koszty/zamykają się w 6-7 zł.zależy od wagi przesyłki.
    Ja pije profilaktycznie jeśli się rozmnaża-przesyłam w plastikowym zakręcanym pojemniczku po jogurcie. tel.726404042.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PROSZĘ O PRZESŁANIE MI PORCJI GRZYBKA ZAPLATA PRZY ODBIORZE

      Usuń
  52. Jestem zdziwiona że mogę pić grzybka ,kiedy nie mogę pić mleka ,uregulowała mi się miesiączka zmniejszyły mi się krwawienia polecam go bardzo:)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Mogę podzielić się grzybkiem. województwo pomorskie. iza.il@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zainteresowana grzybkiem tybetańskim ,czy twoja oferta jest jeszcze aktualna?Mieszkam w Słupsku ,proszę o odpowiedz,z góry dziękuję
      jadziadomislaw@o2.pl)

      Usuń
  54. Witam, moge wyslac grzybka pocztą, bądź oddać w okolicach Klodzka, tel. 607929000, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Lidia ze Szczecina.5.08.12r..

    JA PIJĘ JOGURT,CZY KEFIR Z GRZYBKA OKOŁO 2 TYG.NA SKÓRĘ..DOSTAŁAM ALERGIĘ I NIC NIE POMOGŁO,OD LEKARZY,NAWET BYŁAM W SZPITALU..SKÓRA SWĘDZI OKROPNIE,MAM TAKIE COŚ JAKBY MNIE POGRYZŁY KOMARY,JAK ZDRAPIĘ STRUP,TO KREW CZUĆ,METALEM,CZY RDZĄ?!.I ODRASTA,OD NOWA,(ALERGICZNE ZAPALENIE NACZYŃ)..DRAPIĘ SIĘ DO KRWI..DZIŚ JUŻ DUŻO MNIEJ..ALE RÓWNIEŻ SIĘ NA NOC SMARUJĘ!..TO POMAGA,NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ WIECZORKU..MAM PYTANIE,JAK KTOŚ WIE?!..CZY MOGĘ GO PIĆ 2 RAZY DZIENNIE,I SMAROWAĆ SIĘ TEŻ 2 RAZY?!!..POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw proponuję kupić tabletki LORATADYNA rewelacja przy swędzeniu skóry ( to jest pokrzywka drapałam się do krwi) jak ustąpi to brać 1-2 razy w tygodniu, a grzybka również piję i tylko 1 raz dziennie na pweno pomaga

      Usuń
  56. Lidia ze Szczecina.5.08.12r..

    JA PIJĘ JOGURT,CZY KEFIR Z GRZYBKA OKOŁO 2 TYG.NA SKÓRĘ..DOSTAŁAM ALERGIĘ I NIC NIE POMOGŁO,OD LEKARZY,NAWET BYŁAM W SZPITALU..SKÓRA SWĘDZI OKROPNIE,MAM TAKIE COŚ JAKBY MNIE POGRYZŁY KOMARY,JAK ZDRAPIĘ STRUP,TO KREW CZUĆ,METALEM,CZY RDZĄ?!.I ODRASTA,OD NOWA,(ALERGICZNE ZAPALENIE NACZYŃ)..DRAPIĘ SIĘ DO KRWI..DZIŚ JUŻ DUŻO MNIEJ..ALE RÓWNIEŻ SIĘ NA NOC SMARUJĘ!..TO POMAGA,NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ WIECZORKU..MAM PYTANIE,JAK KTOŚ WIE?!..CZY MOGĘ GO PIĆ 2 RAZY DZIENNIE,I SMAROWAĆ SIĘ TEŻ 2 RAZY?!!..POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AZS czyli atopowe zapalenie skóry a co za tym idzie unikamy mleka kefirów czy nabiału nie ruszamy pomidorów i truskawek.
      Niestety żyje od lat to wiem.

      Usuń
    2. kup sobie olej z czarnego kminu (nie jest tani),ale bardzo skuteczny na wiele dolegliwości, min na AZS.Na pewno możesz się nim smarować - wsiąka w skórę, sama byłam zdziwiona.

      Usuń
  57. Sprzedam grzybka 4 sztuki :) Po 30 zł/szt. + koszt przesyłki kontakt: adrek2231@wp.pl
    Mieszkam niedaleko od Warszawy więc byłaby możliwość jeżeli ktoś z tych okolic chciałby kupić możliwość indywidualnego odebrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie wysyłają za darmo bo tak sie namnaża a ty śmiesz od chorych ludzi brać pieniądze.Wiesz co wsadz go sobie tam gdzie słońce ci nie dochodzi.A i jeszcze jedno , działalność handlową masz zarejestrowaną, płacisz podatek od handlu :)))

      Usuń
  58. Mam pytanie: czy grzybek tybetański można stosować podczas chemioterapii???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak powinno sie unikac wszelkiego mleka, nie wydaje mi sie, ale mozesz sprobowac. Wszak ma on inne wlasciwosci niz samo mleko.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o raka to polecam tez pestki moreli. Można je kupić w sklepie zielarskim. Poczytaj o witaminie B17.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  59. Mam pytanie Co się stanie gdy grzybek zostanie dłużej niż 24h w tym samym mleku. Czy to ma wpływ na jego działanie...??? Proszę o poradę kogoś doświadczonego. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kefir bedzie mocniejszy w smaku. Dla jakosci grzybka nie ma to znaczenia. Chyba, ze polezy miesiac to nie bedzie mial co jesc :) Ale kolezanka trzymala kiedys tydzien w jednym mleku, oczywiscie nie nadawalo sie to do picia, ale grzybianin przezyl. Pamietaj, ze grzyby to jedne z najstarszych organizmow na Ziemi.

      Usuń
    2. Witam
      Mieszkam w N.Y.Moze pan mi podpowie gdzie mozna kupic takiego grzybka na Long Island.Potrzebny mi jest koniecznie,jestem po operacjii trzustki.Po chemio.i radioterapi,chcialabym sie wzmocnic grzybkiem.serdecznie dziekuje.

      Usuń
    3. Niestety do tej pory nikt z US nie zgłosił się. A wiem, że Wasze służby celne są tak chore, że zapewne tego nie puszczą, ale spróbuj sprowadzić, może nie zostaniesz posądzona o chęć skażenia :))

      Usuń
    4. Ja mieszkam w Chicago. jak grzybek urosnie to chetnie sie podziele moj email anika8201@gmail.com

      Usuń
  60. Mam grzybka,chętnie się podzielę.Mieszkam w Żarach w Lubuskim. Kontakt solution.eko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Mieszkam w okolicy Tczewa.Mam grzybka i mogę się podzielić.Kontakt Skype graza4511

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam serdecznie ! od jutra zaczynam kurację grzybkiem i będę informowała o przebiegu dla informacji podaję jestem po operacji radioterapi,mam problem z cholesterolem,niedoczynność tarczycy oraz swędzenie części intymnych .Jestem z Lubuskiego i chętnie w póżniejszym czasie podzielę się grzybkiem Elik

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam serdecznie .
    Bardzo potrzebuję zakupić grzybka .Mieszkam w Łodzi , czy ktoś może mi go wysłać za zaliczeniem pocztowym .
    Kontakt : dana-po2.pl .Pozdrawiam .danka

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam serdecznie.
    Mieszkam w łodzi , czy ktoś moze mi przesłać grzybka za pobraniem , bardzo mi potrzebny.
    Z góry serdecznie dziękuję.
    Kontakt : dana-p@o2.pl
    Pozdrawiam.
    Danuta

    OdpowiedzUsuń
  65. Podzielę się grzybkiem -Warszawa gg 678324

    OdpowiedzUsuń
  66. NIE KUPUJCIE GRZYBKA - SZKODA PIENIĘDZY !!!

    Możecie go otrzymać ZA DARMO od innej osoby, której się mocno rozrósł. Ogłoszenia osób, które chętnie się podzielą swoim grzybkiem znajdziecie tu:

    http://grzybektybetanski.xaa.pl/niekupujgrzybka.html

    Wystarczy się umówić i odebrać grzybka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strona zablokowana...
      prosze o inny kontakt... bardzo mi zalezy, mam chorego tate... 513426815

      Usuń
  67. Podzielę się grzybkiem -Wałbrzych dar161@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. A skutki uboczne picia grzybka? A żywe drożdże które produkuje grzybek namnażają się w nadmiarze w organizmie.

    OdpowiedzUsuń
  69. pije grzybka od 20 dni i juz spadl mi cukier zoladek tez pracuje lepiej to dziala polecam ela

    OdpowiedzUsuń
  70. ja takze polecam grzybka. Dowiedzialam sie ze mam raka gr IV migdalka,zaczelam pic grzybka i lekarz stwierdzil cud...nowotwor cofnal sie do gr III. Dla mnie to ogromna radosc ,odzylam i po 10 dniach przerwy pije go nadal i mam nadzieje w dalsza poprawe zdrowia. Jola

    OdpowiedzUsuń
  71. walczę z rakiem jajnika .Kto mógłby się podzielić grzybkiem? moje gg 6627664 -włączam codziennie ale jestem w ukryciu -Jolanta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  72. Witam serdecznie, jestem z Poznania czy ktoś życzliwy odstąpi mi Grzybka Tybetańskiego ?......pokryje koszt wysyłki, lub odbiorę osobiście ;)
    Małgosia
    kontakt: mika1968@onet.eu

    Dziękuje i czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Jestem z dolnośląskiego
      Napisz na mój adres e mail xxxxtradycja@wp.pl
      Podzielę się z Tobą grzybkiem tybetańskim
      Pozdrawiam

      Usuń
  73. czy można przechować w zamrażarce nadmiar grzybka tybetańskiego? i jak długo go przechowywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nawet 6mcy. Grzyby to jedne z najstarszych form przetrwalnikowych na Ziemi. Nic mu sie nie stanie, chyba, ze go wlozysz do metalowej miseczki :))

      Usuń
  74. Witam.
    Potrzebuję grzybka .Mieszkam w Łodzi .Odbiorę za zaliczeniem pocztowym.
    mój adres dana-p@o2.pl
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Jestem z dolnośląskiego.
      Napisz na mój adres e mail xxxxtradycja@wp.pl
      Podzielę się z Tobą grzybkiem tybetańskim.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. podzielę się grzybkię. kontakt tel. 504806991. Mieszkam w Pabianicach.

      Usuń
    3. Jeśli jeszcze potrzebujecie grzybka to prosze o kontakt.
      Mieszkam w Konstantynowie Ł.
      dolores1264@o2.pl

      Usuń
  75. Witam, czy jeśli grzybek leżał kilka godzin na sitku a następnie został przepłukany i zalany mlekiem nadaje się nadal do spożycia? dodam, że gdzieniegdzie zrobił się lekko żółtawy odcień..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadaje się, mozesz odebrac / zdjąć z niego te żółtawe "kalafiorki" za tydzień nie będzie widać uszczerbku. Grzybianin mnoży się jak szalony :))
      Nadaje się po rozmrożeniu też, nawet 6 mcy.
      Jeśli się nie nadaje to się nie rozmnoży, po prostu.
      Jeśli się obawiasz, że się nadaje, zdobądź innego.

      Usuń
  76. dobry wieczor,
    wlasnie czytalam komentaze o grzybku. Mam 34 lata i okropnie bolesna chorobe w buzi. Przez monotonne stany zapalne grozi mi rak. Bam bardzo chciala wyprobowac grzybka. Problem w tam ze mieszkam w Hamburgu i niewiem jak zdobyc takiego grzybka. Maz jedzie we Wtorek do Gdanska i by mogl go odebrac by ktos byl chety podzielic sie grzybkiem. Wielkie podziekowania Lucyna 00491604430683

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam wszystkich fanów fermentowania :) Jestem z Poznania i potrzebuję grzybka do zrobienia kefiru. Jeżeli ktoś byłby na tyle dobry, żeby się nim ze mną podzielić (zapłacę za przesyłkę/fatygę lub odbiorę osobiście), to mogę obiecać, że będę się nim dzielił z innymi, którzy potrzebują takiego grzybka. Uprzejmie proszę o kontakt pod adresem elbatrofmoc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam,piję grzybka od 2 mc i od tego czasu mam wzdęcia,twardy brzuch i gorszą przemianę materi. Dlaczego, czy zaprzestać pić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że grzybek nie jest dla Ciebie. Możliwe, że po prostu nie tolerujesz ŻADNYCH pokarmów mlecznych lub masz po prostu nietolerancje pokarmową. Powinnaś na to zrobić testy !
      A najprościej się przekonasz czy Ci to nie służy odstawiając grzybka na miesiąc i zobaczysz jak zareaguje organizm.

      Usuń
  79. Witam mój grzybek zrobił się po miesiącu jakiś rzadki nie robi się jak kiedyś gesty po zmieszaniu i wlaniu na sitko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może mu się odechciało :) proponuję, abyś wymieniła na inną porcję grzybianina. Kilka dni oczekiwania na przesyłkę niewiele zmieni.

      Usuń
  80. Witam Wszystkich i mam pytanie czy grzybek pomaga na cukrzycę?

    OdpowiedzUsuń
  81. Szukam kogoś kto zechciałby się podzielić ze mną grzybkiem. Mieszkam w Warszawie.
    Prosba o kontakt na kbledowska1@wp.pl

    Serdeczne dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  82. podzielę się grzybkiem gwiazdka00@op.pl za darmo , okoloce oświęcimia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chetnie bym skorzytala estem x Chorzowa
      miaria.dyga@gmail.com

      Usuń
  83. Ten grzybek to super sprawa :) chetnie go znowu przygarne.

    Grzybka opisalam rowniez u siebie:

    http://wieczniemloda.com/grzybek-tybetanski-przepis-wlasciwosci-i-przeciwwskazania-grzybek-tybetanski-hodowla-krok-po-kroku-2897/

    Mam nadzieje ze pojawia sie tez przepisy na wykorzystanie kefiru z grzybka (kosmetyczne, urodowe i kulinarne).

    Pozdrawiam!
    wieczniemloda

    OdpowiedzUsuń
  84. witam chętnie przyjmę grzybka jestem z okolic tarnowa proszę o tel504726813

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam milosnikow grzybka.
    Mam 2 problemy.
    1 to ze jestem chory i bylbym bardzo wdzieczny gdyby Ktos podarowal lub sprzedal mi grzybka.
    2 to, ze obecnie jestem na terenie Niemiec i grzybek musi byc wyslany Poczta lub DHL,naturalnie koszty ponosze ja.Prosze o kontakt: sszczesny@wp.pl lud tel.0031616851546-prosze puscic sygnal,ja oddzwonie.
    z gory dziekuje
    Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wlasnego bezpieczenstwa proponuje ZAMIESZCZAC ADRESY EMIAIL zastepujac znak @ frazą (at). Po co ? po necie chodzą roboty wyłapujące znaki @ wiec mozecie w krotkim odstepie czasu zostac zasypani spamem po prostu.

      Usuń
  87. Podzielę się grzybkiem, Warszawa i okolice. 784 577 366

    OdpowiedzUsuń
  88. Wstawiam poprawiony komentarz.

    Witam, przed Bożym Narodzeniem będę w Krakowie, czy ktoś mógłby się ze mną podzielić grzybkiem? (Prawdopodobnie zatrzymamy się też w Kędzierzynie Koźlu) Mój email: myhandmadetoys(at)yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  89. witam ...piję kefir z grzybka 2 tygodnie i cóż zauważyłam? Ciśnienie krwi się unormowało a było różnie ponieważ weszłam w wiek przekwitania. W lepszej kondycji jest żołądek nie mam w nim pieczenia i pustego odbijania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Witajcie,
    ten grzybek to cud. Moje chorobsko to liszaj czerwony plaski (lichen ruber mucosae). Lekarze mie kroili, wypalali no i setki masci bez skotku. Nastepna instancja byla chemia. Zaczelam pic grzybka. I chorobsko sie cofa. Po 1,5 roku zjadlam Jabulko i plakalam i tym razem nie z bolu. Znow chce sie zyc.

    pijcie Grzybka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. witam serdecznie moja kolezanka ma raka zlosliwego kosci biodrowej, czy mogl by ktos sie podzielic ze mna grzybkiem nawet jestem w stanie zaplacic. Moj partner jest po przeszczepie watroby i ma hcv c tez bym chciala kawaleczek dla niego. Mieszkam w anglii byl by ktos tak zyczliwy i wyslal mi to oczywiscie do uk. moj mail stitchingroom@YAHOO.CO.UK bede bardzo wdzieczna pozdrawiam was cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam re-edytować maila i zapisać go z (at) zamiast małpy, pisałem powyżej dlaczego.

      Usuń
  92. Kochani moi ja mam grzybka od tygodnia jak mi się rozmnoży,to się podzielę z każdym zgłoszę się jeszcze,

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam
    Bliska mi osoba ma raka złośliwego odbytnicy z przerzutami do wątroby. Obecnie w domu stosuje chemie w tabletkach Xeloda 500mg,plus wlewka co miesiac Xeliri czy można zacząć kuracje podczas stosowania chemii?? Czy są jakieś skutki uboczne stosowania tego grzybka? czekam na odpowiedz tu lub na email (syla016 (at)interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam ,od 2-mcy piję kefir produkowany przez grzybek.Po tygodniu picia unormowało mi sie ciśnienie tętnicze .Leczyłem się na nadciśnienie od 5-ciu lat.Diagnoza lekarska była taka ,że do końca będę musiał brac leki na nadciśnienie.I tu ich zawiodłem.bo od dwóch miesięcy odstawiłem leki.Podzielę się grzybkiem.Zielona Góra tel.513015726

    OdpowiedzUsuń
  95. witam picie grzybka jest super dla dobrego samopoczucie polecam pije go od 4 miesiecy i naprawde czuje poprawe podziele sie grzybkiem .Gliwice tel'882403993

    OdpowiedzUsuń
  96. Witam! Chciałabym kupić takiego grzybka. czy ktoś może mi przysłać.
    Proszę o informację mój tel.14) 630 4963.

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam! Ja również pije grzybka tybetańskiego i bardzo go polecam jest pomocny w zdrowiu . Mam do sprzedawania szczepki Grzybka za 20zł chętni dzwonić lub pisać pod numer 668554312 i proszę pytać o więcej imformacji w sprawie wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rozumiem do sprzedanej porcji wystawia Pan fakture lub choć rachunek ?

      Usuń
    2. Jak można brać za to kasę :/

      Usuń
  98. Czy grzybka można pić w CIĄŻY bez szkody dla dzieciątka? Mam problemy z wzdęciami, zgagą, biegunkami i bólami brzucha, gastrolog nic nie znalazł, kazał zmienić dietę ale nie pomaga. Dostałam grzybka od rodziny, ale nie wiem czy teraz go używać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro grzybek jest bez konserwantów sama Pani produkuje
      higiena zachowana-dlaczego go nie pić
      On poprawia samopoczucie korzystnie wpływa no całość organizmu,
      poprawia przemianę materii,
      jak to się czyta w opiniach więc nic prostszego
      jak spróbować od małych porcji
      ale to jest moja opinia decyzja należy do Pani.
      Życzę dobrego samopoczucia i szczęśliwego rozwiązania ..

      Usuń
  99. Dość dawno podałam informację o odstąpieniu grzybka tybetańskiego po kosztach przesyłki,są osoby które dzwonią z zapytaniem czy nadal posyłam-więc wszystkich zainteresowanych informuję że w dalszym ciągu posyłam ,lecz zaznaczam że po kosztach przesyłki które zamykają się w kwocie 10 zł.w kopercie bombelkowej w pojemniku po jogurcie i pocztą priorytetową /przepraszam że piszę o tym,ale zdarza się że koszty przesyłki ponoszę sama z czego nie jestem zadowolona-(fatygi nie wliczam -robię to z myślą o osobach które są w potrzebie )/ pozdrawiam tel.726404042

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) robi Pani dobry uczynek poswiecając swój prywatny czas na wysłanie grzybka Chwała ,ze tacy ludzie są wsród Nas.Ale jest mi przykro ,ze sa osoby ,które piszą ,proszą ,błagają a tak czynią.Jesli tak bedzie dalej, stracimy do siebie zaufanie .... a szkoda tracic pomocną dłoń. Pozdrawiam Hanka:)

      Usuń
    2. Proszę o podpowiedź, ile pić: kilka łyżek dziennie, szklankę?

      Usuń
  100. Czy jest ktoś z UK kto ma do dostąpienia porcyjke ?
    ukaterra@gmail.com
    dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  101. Witam :-)

    Czy jest ktoś z Warszawy, kto mógłby podzielić się grzybkiem ?
    Proszę o informacje na maila: kas.84@o2.pl

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  102. Pani Haniu bardzo dziękuję za miły wpis jest mi bardzo miło,
    że moje staranie zostało dostrzeżone .
    Jestem pewna że grzybek który wysłałam spełni swoje zadanie,
    Tak czy inaczej kultury bakterii są potrzebne w naszym organizmie a jogurcik zrobiony przez nas samych jest bardzo smaczny i bez konserwantów,mało że zdrowiej ale też taniej.
    Po kosztach mleka NIE UHT które jest naszpikowane
    konserwantami!!!/ok.2 zł/ mamy litr zdrowego jogurtu ;-)
    Inaczej mówiąc "Wiem co jem i co serwuje najbliższym".
    Przecież głównie nam o to chodzi.

    Jeśli chodzi o zażywanie to traktujmy go jak jogurt
    z tą różnicą że pijemy wieczorem raz dziennie.
    Wówczas korzystniej wpływa na przemianę materii...
    Życzę smacznego wszystkim chętnym zdrowego odżywiania.

    Informacja dla chętnych nabycia grzybka.
    Od 1.01 koszty przesyłki priorytetowe o zwiększonym gabarycie uległy zmianie mianowicie zamyka się w 12 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  103. jak przerwe leczenie jak go zachowC czy dalej czeba go zalewac mlekiem czy normalnie mozna przechowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz przelewać mlekiem i karmic tym innych ale ja zamroziłam na 7 dni,póżniej rozmrozilam i przelewalam mlekiem tylko tyle zeby zalac grzybka i przez 3 dni wylewalam -nie pić!!! 4 dnia zrobiłam tak jak zawsze i był dobry :-)

      Usuń
  104. Mam bardzo gorącą prośbę do Państwa,czy mógł by Mi ktoś użyczyć tego grzybka,ponieważ walczę od 2 lat z rakiem,jestem w woj,warmińsko mazurskiego.Z GÓRY BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ. gg 44925717,pozdrawiam serdecznie.Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę pisać lub dzwonić do osób które podają dane kontaktowe a na pewno pani znajdzie osoby chętne które umożliwią zażywanie....
      Nie ma potrzeby pisać aby ktoś się zgłaszał kto ma .....piszę z swego doświadczenia miałam kiedyś nadmiar pisałam smski aby komuś udostępnić i bez echa więc teraz reaguje na telefony wiem jeśli ktoś jest w potrzebie to znajdzie namiary do nabycia pozdrawiam Roma...

      Usuń
  105. Mam grzybka Tybetańskiego ,mogę podzielić się mój telefon 601882858 lub sms

    OdpowiedzUsuń
  106. Jeśli ktoś pisze, że udostępni, a nie podaje żadnych namiarów to taki komentarz będzie usunięty, bo w jaki sposób mamy się skontaktować, skoro nie podajecie żadnych namiarów ?

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam chcialabym kupic grybka, prosze o kontakt 516844960

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybka się nie kupuje, dostaje się go za zwrotem kosztów przesyłki. Proszę nie dać się nabrać.

      Usuń
    2. Chyba, że robi to firma i wystawi Pani r-k lub fv. Grzybek tak się mnoży, że czasami w ciągu tygodnia można go mieć 2 x tyle.

      Usuń
  108. Proszę nie przesadzać z tym mnożeniem 2x tyle.Jeśli tak się mnoży to dlaczego pisze Pan "czasami"? czy on wymaga specjalnych warunków od których zależy szybkość rozmnażania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, proszę Pana / Pani, zależy od jakości mleka i tego jak się grzybkowi chce :) Poza tym pomimo tego, że grzyby są jednymi z najstarszych organizmów na Ziemi, jeśli ma Pan / Pani lodówkę nastawioną na zimne ekstremum to nie spodziewałbym się szybkości w mnożeniu "kalafiorków". Zatem tak jak wszędzie obowiązuje zasada optymalnych warunków. Poza tym moja kol. kiedyś spostrzegła, że grzybek mnożył jej się szybciej, gdy zmieniała mu mleko (nie pijąc kefiru) co 2 dni. Dlaczego ? nie wiadomo. Ale jeśli ktoś pije codziennie i codziennie dokonuje wymiany to też jest bdb.
      Jakiego rodzaju pożywką jest mleko, które po 4 dniach w lodówce waży się i rozwarstwia proszę sobie odpowiedzieć. Mówię o 6 kartonach takiego mleka.

      Usuń
  109. Chętnie oddam grzybka bo mi się ciągle rozrasta i już brakuje mi znajomych,których mogę obdarować :-) moje gg 10404512

    OdpowiedzUsuń
  110. czy mogę go podawać 13 letniemu dziecku choremu na nerki

    OdpowiedzUsuń
  111. Witam! Chciałabym się dowiedzieć czy kefir z grzybka tybetańskiego można stosować jako okład na otwarte rany? moja babcia choruje na tzw. różę i cierpi bardzo gdyż ciągle ma dużą ranę na nodze. żadne maści i kremy nie pomagają... może grzybek by jakoś pomógł...???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia dyskusyjna. Kefir sam w sobie (taki zwyczajny) stosuje się przecież na oparzenia słoneczne, bo schładza bdb. Na otwarte rany nie wiem. Ja przy róży nie miałem otwartej rany, ale jeśli chcesz to skutecznie traktować polecam okład z soku z młodego jęczmienia lub wody utlenionej 3%. Oba okłady pieką, woda szczególnie "pali", ale sam Nieumywakin w książce pisze, że skutecznie zamykała rany wywołane np nowotworem. Ewent spróbuj kefir z grzybka przez gaze jako okład chłodząco-ściągający.

      Usuń
    2. Przeczytaj wpisy od początku, ktoś pisał, że jego babcia przykładała grzybka na niegojące się rany na nodze i rany się zasklepiły a noga przestała boleć.

      Usuń
  112. pytam fachowca czy jest szkodliwe przypadkowe połknięcia małego kawałeczka grzybka tybet.- przeleciał przez oczko w sitku podczas odcedzania i niechcące połknięcie-nigdzie nie mogę się dowiedzieć-z góry dziękuję za rozsądną odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam,

    chętnie oddam grzybka, mnoży się jak oszalały. Nie wysyłam pocztą, tylko osobiście w Warszawie. Chętnych proszę o maila: skyress@o2.pl.
    Pozdrawiam, Celina

    OdpowiedzUsuń
  114. Witam,

    mam pytanie innej natury. Otoz od jakiegos czasu pije kefir z grzybka i zauwazylam tylko pozytywne efekty. Jednak zastanawia mnie pewna sprawa. Wiele mowi sie obecnie o tym, ze mleko jest skazone antybiotykami, hormonami itp., ze w zasadzie mleko jest produktem absolutnie Tabu dla ludzi- powoduje wiele chorob, w tym takze przyczynia sie do rozwoju raka. Jak to sie wiec ma do grzybka? Jakby nie bylo to grzybkowy kefirek powstaje na bazie mleka?
    BArdzo jestem ciekawa opinii. czy ktos cos wie na ten temat?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1- uwazam, ze trzeba kupowac mleko, a nie napoj mleczny :)
      2- mleko samo w sobie masz racje, ale kefir to juz cos innego, bo to produkt przez grzybianina przetworzony, wiec sadze, ze ma O WIELE wiecej dobrych wlasciwosci niz samo mleko, a gdyby bylo inaczej to bys tego tak nie czula :)

      Usuń
  115. co zrobic jesli sie polkelo kawalek grzybka ??????i w jakiej ilosci powinno sie go pic szklanke czy polowe ???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie robic. To produkt naturalny. Dostosuj ilość do swojego samopoczucia i odczuć żołądkowych. Kefiry bardzo wychładzają, więc może to będzie wskaźnikiem.

      Usuń
  116. podziele sie grzybkiem (Zamość) -gg 35472721

    OdpowiedzUsuń
  117. Podziele się grzybkie. Zamość -gg 35472721

    OdpowiedzUsuń
  118. Witam! Przez przypadek włożyłam do lodówki grzybka na ok. 3 godziny (temp ok. 0-3 stopni) był zalany czystą wodą! Mógł stracić właściwości??? Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzyby to najstarsze formy przetrwalnikowe na Ziemii !! wiec nie martwilbym sie zbytnio o to. A testem jego przetrwania bedzie namnożenie się po prostu w mleku i jesli nast dnia uzyskasz kefir to znak, ze żyje :) Po prostu.

      Usuń
  119. dziękuję!!! też tak myślę, ale biorąc pod uwagę niektóre opisy w internecie przestraszyłam się..;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  120. WITAM MAMGRZYBKA PODZIELE SIĘ WIADOMOSC NA MEILA kalinka1978@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Posiadam grzybka i udostępnię go po kosztach przesyłki priorytetowej.
    Tel 726404042.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jeszcze aktualny jest ten grzybek. Moje gg 2811245.

      Usuń
  122. witam, MAM KOLONIE GRZYBKA od tygodnia, pijemy go ,,rodzinnie'' 1-2 szklanki dziennie( dawno temu moja mama miala go , dlaczego zniknal? nie wiem)-robiesmakowe jogurty , twarozek,a teraz experymentuje z mlekiem migdalowym ( nie pijemy krowiego) mam nadzieje , ze wyjdzie kefirek . Nadwyzke oddam za free . Mieszkam w Irlandii Pn .tel 07783127490
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. witam oddam grzybka.skarzysko kamienna.corby15[nałpa}interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  124. Dziwi mie oburzenie na to, że ktoś chce sprzedac grzybka. A niby czemu nie 20, 30 zł czy to takie wielkie pieniądze? Za leki płacimy sporą kasę i się nie oburzamy pozwalając na sobie żerowac firmom farmaceutycznym wierząc, że to co przyjmujemy nam pomoże, jak wiadomo nie zawsze. Za grzybka zapłacimy tylko raz, a służyć nam będzie długo. Jeśli ktoś chce niech odaje za darmo. Jeśli ktoś chce pieniądze, nie ma przymusu, nie musimy kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się dziwię ponieważ sama oddaję za darmo . Każdy mądry skorzysta z oferty uczynnego człowieka , który chce się podzielić za free niż kupić za 30 zł .Paranoja jak dla mnie !

      Usuń
  125. Chcialabym sie dowiedziec czy grzybek moze cos wskurac przy raku watroby.Moj tata zachorowal 2 tygodnie temu i nic nie je a lekarze nie sa w stanie pomoc...prosze osoby z okolc Mragowa,ktore podzielilyby sie grzybkiem...tel.0896765046...z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  126. Chętnie podzielę się (bezpłatnie) grzybkiem :)
    Okolice Białegostoku lub wyślę pocztą (priorytet).
    Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: twiggy@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Witam serdecznie. Ja oprócz grzybka posiadam również algi - takie białe kryształki na wodę z cukrem i rodzynkami która się wymienia codziennie i przemywa nią zmienione chorobowo miejsca lub robi maseczki, a także grzybka na herbatkę z cukrem którego hoduje się ok 2 tygodni a po około miesiącu wytwarza młodego.

    Na temat kombuchy została napisana książka. Jest trudno dostępna jednak można ściągnąć ją gdzieś z internetu wystarczy wpisać "Kombucza cudowny grzyb podręcznik podstawowy" Harald Tietze ale znalazłam ją po długich poszukiwaniach również tutaj w sklepie poniewaz ta skanowana wersja ciezka byla do odczytu miejscami http://www.czarymary.pl/p_2058_kombucza_cudowny_grzyb_podrecznik_podstawowy_harald_tietze

    Co do alg nie posiadam żadnej książki jednak o Kryształkach japońskich bądz algach można wyczytać wiele w googlach. Ja stosuje je jako maseczki na twarz.

    Hoduje je na tłustym świeżym mleku, cukrze który nie jest oszukany i wodzie mineralnej. Również rodzynki które kupuje zwracam uwagę zeby nie byly siarkowane.

    Jeżeli chodzi o kombuchę jest ona rewelacyjna na uregulowanie przemiany materii, oczyszczenia organizmu, poniesienie odpornosci, mnóstwo chorób i schorzen. Pomaga nawet przemywanie nią skóry np. na popękane pięty lub na grzybicę.

    Bardzo polecam i warto je zdobyć lub chociaz poczytac o nich.

    OdpowiedzUsuń
  128. poszukuje grzybka lub kombuche od kogos z okolic krakowa. bezskutecznie lecze sie na tarczyce 7 lat, stosowalam spiruline, fitosterole, liguniny, akumpunkture, i bioenergoterapie wiellokrotnie i wciaz borykam sie z lysieniem androgenowymi i wachaniem hormonów. moje wyniki tsh wciaz sa złe, i ft3 i ft4 to juz wogole;/ jezeli ma ktos odstapic grzybka , chetnie go przyjme. moj nr. tel.507373279, ewetulanie kaduart88@yahoo.pl , kasia z krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  129. Witam wszystkich.Mieszkam w USA.Gdzie I w jaki sposob moglabym zakupic lub dostac grzybek?Czy kefir z niego moge pic przy stanie zapalnym stawow?Wyeliminowalam calkowicie produkty mleczne z mojej diety oprocz jogurtow.Czy wogole ktos ma jakies pozytywne rezultaty w walce z ta choroba pijac kefirek.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  130. Niechcący zjadłam trochę grzybka, czy może być szkodliwy? Co robić gdy nadal żle się będę czuła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No juz bez przesady :) Byc moze istnieja twory organiczne, ktore po spozyciu szkoda, a ich wytwor nie, ale tu bez obaw. A juz napewno nie zadne plukanie zoladka :)) no chyba, ze uznasz, iz to niezbedne dla Twojego zdrowia.
      Nie bedziesz sie czula zle, nie wmawiaj sobie.

      Usuń

rak jest uleczalny: