piątek, 5 sierpnia 2011

Zaproszenie od Arka

Witaj po krótkiej przerwie,
Napisał do mnie Arek i chce Ciebie zaprosić do siebie na wakacje.

Kim jest Arek ? Nazywam go Przebudzonym Lekarzem :)

Arek o sobie: "Przez 16 lat byłem lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej i praktykowałem w państwowej i prywatnej służbie zdrowia. Od kilku lat jestem zawodowym naturoterapeutą. Wypracowałem własne metody terapii.Obecnie praktykuję metody i techniki medycyny naturalnej.Moje działania zmierzają do utworzenia w najbliższym czasie ośrodka leczenia chorób przewlekłych i nowotworowych metodami medycyny naturalnej.
Arkadiusz L. Pardo "

ZAPROSZENIE:
Był rok 480 p.n.e. , miesiąc sierpień. W wąwozie pod Termopilami doszło do konfrontacji między Grecją a Persją. I choć bitwa ta dla Greków zakończyła się klęską militarną to w wymiarze moralnym była ogromnym zwycięstwem. Samo zaś starcie pod Termopilami miało znaczący wpływ na losy całej wojny Grecko – Perskiej. Trzy dni zmagań, poświęcenia i trudu ocaliły grecką flotę, która kilka miesięcy później zadecydowała o wyparciu najeźdźców. 300 bardzo odważnych, zdeterminowanych i dzielnych Spartan zadecydowało o losach całej społeczności. Tyle historia.
Powyższy tekst – alegoria ?!! niech będzie wyzwaniem dla osób dotkniętych chorobą nowotworową. Kiedy staniesz na moście łączącym myśli i uczucia wsłuchując się w rozum i serce to możesz odnaleźć brakujące ogniwo w drodze do szczęścia. Decyzja należy jednak do CIEBIE.

Zapraszam grupę 30 osób chorych na chorobę nowotworową na pierwsze warsztaty szkoleniowo – zdrowotne do Świeszyna w województwie pomorskim. W ośrodku wczasowym ,,Słoneczny Stok,, nad jeziorem Głębokie ( Pojezierze Bytowskie ) wśród lasów i NATURY co z Matki Ziemi czerpie możemy się spotkać na dwutygodniowym turnusie.

Czy warto?
Sam sobie odpowiesz na to pytanie.
Wystarczy tylko podjąć decyzję i być z innymi sobie bliskimi w drugiej połowie sierpnia.

Informacji dotyczących organizacji turnusu udziela:
Maria Magdalena Damaszek
tel. kom. 698 241 725
e-mail dasmar(at)interia.pl

Kurs prowadzony będzie zgodnie z nowatorską metodą API.

Metodę opracowałem osobiście, jest ona wynikiem mojego długoletniego doświadczenia.

Serdecznie pozdrawiam.
Do miłego spotkania w niedługim czasie.
Arkadiusz L. Pardo

---
Lato w pełni, jeśli masz ochotę... albo skorzystać w inny sposób z jego wiedzy i doświadczenia sądzę, że Arek nie będzie miał nic przeciwko temu.

Dziękuję Wam za Wszystkie ciepłe słowa, które od Was słyszę. Dziękuję !

2 komentarze:

  1. Pięknie nazwałeś Arka. Przebudzony Lekarz. Otrzymuję telefony w sprawie turnusu - w w moim blogu W świecie zdrowia i poniższym linku znajdziecie program i więcej danych http://wswieciezdrowia.blogspot.com/2011/08/program-turnusu-zdrowotno-szkoleniowego.html
    Mamy także inne propozycje pomocy w drodze do uzdrowienia. Pozdrawiam cieplutko MM

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że przebudzonych lekarzy będzie coraz więcej! Pewna pani doktor (lekarz) miała operację na wyrostek. Rana nie goiła się jej, mimo wszystkich antybiotyków, antyseptyków dostępnych lekarzowi. Tak się składa, że jej mama jest moją koleżanką i za jej pośrednictwem doradziłam dla córki- lekarza terapię glinką kaolinową ( wewnętrznie i zewnętrznie w formie kompresów. I zdumienie wyraziła :to ja lekarz a nie umiałam sobie pomóc, a dzięki T. rana zagoiła się w ciągu kilku dni, po 21-dniowym stosowaniu prawie ślad nie został.
    Hm, dumna jestem, a leczę się tylko naturalnie!

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: