czwartek, 1 września 2011

Odezwała się Pani Ania...


Z wcześniejszego postu wiesz, że...
"W obliczu tego faktu wydaje sie juz calkowicie racjonalne i LOGICZNE dlaczego w Biblii i innych Swietych Ksiegach (moze Pani Ania podesle cytat z Koranu) mowa jest o modlitwie nad pokarmami przed ich spozyciem. Jesli przyjrzysz sie kazdemu posilkowi zobaczysz, ze... sklada sie czy tego chcesz czy nie z olbrzymiej ilosci wody wlasnie."

No i Pani się odezwała :)
Jak widzisz... różnica między Biblią a Koranem jest (bynajmniej dla mnie) w tym fragmencie niezauważalna, więc po co się kłócić "czyj Bóg jest lepszy" ?:)

21:30
Czyż ci, którzy nie uwierzyli, nie widzieli, iż niebiosa i ziemia stanowiły jedną zwartą masę i My rozdzieliliśmy je, i stworzyliśmy z wody każdą żyjącą rzecz? Czyż oni nie uwierzą?

25:54
On jest Tym, który stworzył człowieka z wody i uczynił dla niego związki krwi i małżeństwa. Twój Pan jest Wszechmocny!

2:152
Wspominajcie Mnie więc, a Ja was będę wspominać! Bądźcie Mi wdzięczni, lecz nie bądźcie względem Mnie niewdzięcznymi!

34:15
Dla ludu Saba w ich miejscu zamieszkania był pewien znak: dwa ogrody z prawej strony i dwa - z lewej: "Jedzcie z zaopatrzenia waszego Pana i dziękujcie Mu! Jest to kraina przyjemna, a Pan Przebaczający!"


Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

rak jest uleczalny: