niedziela, 22 lipca 2012

Jak może zadziałać dieta ? :))))

Wklejam oryginał :)

Grzegorzu jestem Ci niezmiernie wdzięczna za przesłany film o Viktorii Boutenko - rewelacja po obejrzeniu filmu 10 kwietnia zaczęłam przygotowywać zielone szejki do każdego posiłku.

Jestem diabetyczką od 1993 r i do 13 kwietnia brałam insulinę Humalog M3 rano do 12j , wieczorem do 30 j, w obiad Humalog R do 15(18) j , od tego dnia zaczęły zmniejszać się cukry dość gwałtownie bo miałam niedocukrzenia w nocy, więc zaczęłam zmniejszać dawki insuliny rano i wieczorem (obiad zostawiłam bez zmian normalne gotowane posiłki z dużą ilością surówek i szejkiem ograniczając stopniowo mięso, wędliny , nabiał itp) .
Obecnie jadam na śniadanie i kolację tylko surówki i szejki ( obiad ograniczając gotowane ) i moje dawkowanie insuliny dzisiaj wygląda tak ; rano 5 j i wieczorem 5 j, obiad do 10 j , odrzuciło mnie od słodyczy , kawy, podjadania między posiłkami, schudłam w te 3 tygodnie 7 kg, cerę i włosy mam ładniejsze. To jest CUDEM - mam energię , chęć do życia , myśli wykraczają poza "Ciało" . Piszę ten list z WIELKIM PODZIĘKOWANIEM ZA TEN FILM - RESZTĘ znalazłam na blogu WITARIANIE< RAWolucja , itp i jestem żywym przykładem do spróbowania zielonych szejków i jedzenia na surowo . SUPER CZUJE SIĘ ŚWIETNIE. DZIĘKI dzięki. 
          Józefa.

A przy okazji świętujemy :)) Blogowi stuknęło 200 postów :)) Dziękuję !! bo to dzięki Wam ten blog także żyje :)
Trzebaby jaką flachę soku obalić :P

Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

1 komentarz:

  1. Zaraz pokaże Pani posta koledze, który wraz z lekarzami "walczy" z cukrzycą - nie muszę mówić jak i z jakimi skutkami (coraz wyższe dawki leków). Podziwiam i wszystkiego najcudniejszego życzę!!!!!! Kamila

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: