środa, 8 sierpnia 2012

Wiadomość bardzo rozwojowa - rozwojowa bardzo wiadomość

Dzisiejszy post jest dla mnie dopełnieniem WIEEEELU informacji, które otrzymywałem na przestrzeni lat z WIELU źródeł, ale często były one rodzajem imperatywu i nikt nie potrafił mi wyjaśnić "co i jak" choć dla nlpowców to pewnie nic nowego, a że nlp nie studiowałem i nie mam pojęcia więc mogłem się tylko domyślać.
A ponieważ jestem niepokorny baranek, więc z nakazów najczęściej zostawały strzępy :) pewnie dzisiaj byłbym w innym miejscu swojego życia, gdyby było we mnie więcej pokory.

Co to ma wspólnego z Tobą i Twoim zdrowiem, sukcesem, spełnieniem ? WSZYSTKO.
Poniższy filmik pokaże lub rzuci światło na fakt, który tłukę na blogu od roku, że z tymi myślami to jednak nie żaden bajer dla dzieci na dobranoc i mają one realny wpływ na ciało. Będą też inne filmiki do tego.

To wyjaśnia dlaczego ludzie sukcesu bynajmniej na początku obracają się w środowisku "sukcesorów", dlaczego tak trudno się wyrwać z zaklętego kręgu "chorujących" (czyt. przekonanych o swojej chorobie) i dlaczego hindusi zalecają praktyki duchowe w obrębie swojego kręgu praktykujących na tzw. satsangach czyli "zgromadzeniach mądrości" z wolna tłumacząc. Łącznikiem jest... wsparcie.

To również wyjaśni Tobie DLACZEGO JEDNAK to jakimi ludźmi się otaczasz zdrowiejąc MA ZNACZENIE ale szczególnie to, jakich informacji słuchasz i z jakich źródeł informacji korzystasz.
http://www.youtube.com/v/svCs2fwmP-4



Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

1 komentarz:

  1. jedno co podkreślę: z kim/czym przestajesz takim się stajesz. Nic dodać, nic ująć. Pamiętać jedynie należy, że to Ty masz prawo wyboru ... pozdrawiam Maria Magdalena

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: