niedziela, 26 czerwca 2011

Co z Tą Wodą ?

W poprzednim odcinku (heh brzmi jak serial, ale serią jest, bo wszystko się zazębia) mogliście zobaczyć, że Woda (taka nasza polska niezdrowa Woda) może stać się źródłem życiodajnej Siły i Zdrowia i wielu innych esencji Życia jak Radość, Miłość, Wdzięczność... trzeba tylko nad nią popracować. W obliczu tego faktu wydaje się już całkowicie racjonalne i LOGICZNE dlaczego w Biblii i innych Świętych Księgach (może Pani Ania podeśle cytat z Koranu) mowa jest o modlitwie nad pokarmami przed ich spożyciem. Jeśli przyjrzysz się każdemu posiłkowi zobaczysz, że... składa się czy tego chcesz czy nie z olbrzymiej ilości wody właśnie.

Więc co daje modlitwa nad posiłkiem ? przede wszystkim oczyszcza, odtruwa i zmienia energetykę posiłków, między innymi pozbawia trucizn mięso zabitego zwierzęcia.

Być może słyszałeś, ale np wyznawcy ruchu Hare Kryszna podobnie jak wielu hindusów mają wręcz OBOWIĄZEK gotowania / przygotowania posiłków w stanie Umysłu wolnym od szkodliwych emocji, kłótni i trucizn zatruwających nasze myśli. Bardzo często jedzą też w milczeniu i skupieniu nad posiłkiem.

A teraz wyobraź sobie człowieka zachodu... je co popadnie, często plastikowe śmieciowe jedzenie z mikrofalówki, której używanie powinno być zabronione od dawna, często jedzenie/gotowanie odbywa się w hałasie, chaosie, podczas rozmowy przez komórkę albo po odbytej kłótni... widzisz różnicę ? więc jaką wartość będzie miało zachodnie jedzenie ? Odpowiedź jest na dłoni.

A co z lewatywą w takim razie ?

Możesz ją również wykorzystać "podwójnie". Jej działanie i tak pozostanie lecznicze ze względu na zawartość kawy, ale co, gdybyś pomodłił się nad nią lub pobłogosławił i "naładował" ją dobrymi energiami ? To może się odbyć w tak prosty sposób jak "Niech ta woda, którą zaraz przyjmę do swojego wnętrza wypełni mnie zdrowiem i usunie z mojego umysłu wszystkie przyczyny moich problemów, I tak się stało" albo "Dziękuję Ci Boże już teraz za napełnienie tej kawy / wody / posiłku energią zdrowia miłości i dobrego samopoczucia. Na Twoją Chwałę Panie niech tak się stanie". Takich czy podobnych słów przecież używa ksiądz w trakcie liturgii. Resztę zostawiasz Bogu i fizyce kwantowej :-) Dobrze by również było, gdybyś odczuł w Sercu wdzięczność za to, że tak się już dokonało. Przypominam Ci, gdybyś przypadkiem wpadł na szalony pomysł, czy możesz "równać" się z księdzem, że modlitwa nad posiłkiem była znana od tak dawna, że najstarsi górale tego nie pamiętają, a o osobie księdza nikt nie miał pojęcia. Więc zdrowieć mi tu zaraz :-)

Gdybyś nadal miał wątpliwości... przypominam Ci po raz kolejny, że I TY SAM W 70% SKŁADASZ SIĘ Z WODY.

Proste ? aż trudno uwierzyć :-)

Możesz też zrobić tak... weź butelkę z wodą (najlepiej szklaną), obedrzyj z niej etykietę, wlej wodę mineralną niegazowaną, naklej na niej kartkę z dowolnym celem / jakością / esencją jaką chcesz, aby została napełniona. To może być cokolwiek: Radość, Jezus, Miłość, Pieniądze, Błogostan, Zdrowie... po czym wystaw te butelkę na Słońcu na godzinę (akurat mamy lato) i później pij. Jak postoi dłużej oczywiście nic się nie stanie. Możesz ją później pić WYOBRAŻAJĄC SOBIE jak życiodajna energia spływa do Twojego Wnętrza uzdrawiając Cię i napełniając biało-złotym Światłem.

Dlaczego Światłem ? ponieważ biały kolor zawiera w sobie wszystkie inne kolory (zgodnie z tym, co mówi fizyka), poza tym w Biblii i innych Świętych księgach wiele razy świętym i samemu Jezusowi towarzyszyła biało-złota poświata.

Czekam na opis wrażeń !!

2 komentarze:

  1. "W obliczu tego faktu wydaje sie juz calkowicie racjonalne i LOGICZNE dlaczego w Biblii i innych Swietych Ksiegach (moze Pani Ania podesle cytat z Koranu) mowa jest o modlitwie nad pokarmami przed ich spozyciem. Jesli przyjrzysz sie kazdemu posilkowi zobaczysz, ze... sklada sie czy tego chcesz czy nie z olbrzymiej ilosci wody wlasnie."

    A prosze bardzo :)

    21:30
    Czyż ci, którzy nie uwierzyli, nie widzieli, iż niebiosa i ziemia stanowiły jedną zwartą masę i My rozdzieliliśmy je, i stworzyliśmy z wody każdą żyjącą rzecz? Czyż oni nie uwierzą?

    25:54
    On jest Tym, który stworzył człowieka z wody i uczynił dla niego związki krwi i małżeństwa. Twój Pan jest Wszechmocny!

    2:152
    Wspominajcie Mnie więc, a Ja was będę wspominać! Bądźcie Mi wdzięczni, lecz nie bądźcie względem Mnie niewdzięcznymi!

    34:15
    Dla ludu Saba w ich miejscu zamieszkania był pewien znak: dwa ogrody z prawej strony i dwa - z lewej: "Jedzcie z zaopatrzenia waszego Pana i dziękujcie Mu! Jest to kraina przyjemna, a Pan Przebaczający!"



    "Byc moze slyszales, ale np wyznawcy ruchu Hare Kryszna podobnie jak wielu hindusów maja wrecz OBOWIAZEK gotowania / przygotowania posilków w stanie Umyslu wolnym od szkodliwych emocji, klótni i trucizn zatruwajacych nasze mysli."

    Tak, to jest niesamowite! Nawet jak w odpowiednim momencie zapomni sie o dodaniu glownego skladnika to i tak posilek bedzie smaczny :). A jak ma sie w sobie negatywne emocje to checi i umiejetnosci kulinarne nie pomoga i posilek nie uda sie i moze nawet zaszkodzic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woda! Nabrałam szacunku do Niej podczas pracy, w której nie miałam dostępu do mojej ukochanej herbaty, ponadto musiałam często uzupełniać płyny. Woda to cudowny napój! Gdy pomyślałam o niej" wodo, ty ratujesz mi życie!" wówczas odżywałam po dosłownie jednym łyku. Grzegorz ma rację, że wodzie można nadać wartość eliksiru życia. dziękuję za ten artykuł.
    http://www.youtube.com/watch?v=P2sf-voIWFk&feature=related
    zachęcam do obejrzenia w/w linka.

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: