wtorek, 16 sierpnia 2011

Konkurs konkurs !! :)


Witam ponownie,

Wobec Pierwszej okrągłej :) Rocznicy bloga i zbliżających się "moich blogowych narodzin" - ogłaszam Konkurs z nagrodami :)

Walka nie będzie zażarta, bo to nie głuptaki telewizyjne w stylu "Jaka jest zimowa stolica Polski" a większość i tak odpowiada: Zakopane :) a powinno być... Suwałki.

Ale Konkurs będzie wymagał od Was kreatywności. Nagrody są przedniej jakości, choć nie jest to mercedes, ale są mercedesem w swojej klasie. Mam nadzieję, że czytasz te słowa ze zrozumieniem, bo ja czasami siebie nie :)

Mam do oddania dzisiaj suplementy stosowane w Terapii Gersona.
7 z protokołu, 1 spoza.

ZASADY I KWASY, CZYLI CO KOMU WOLNO:
- ZASADA 1: mogę je oddać osobie będącej Subskrybentem bloga i Twój mail musi się znajdować na liście adresowej oraz MUSISZ rozwiązać zadanie konkursowe :)

- ZASADA 2: wykonaj i prześlij do mnie sporządzoną przez Ciebie Mapę Marzeń o której pisałem tutaj: Rak Jest Uleczalny!: Prawo przyciągania a zdrowie... czyli wskaż Umysłowi kierunek Chcę Ci również przypomnieć, że to Tobie powinno zależeć na jej zrobieniu, ja swoją mam.

- ZASADA 3: Przesyłając do mnie sporządzoną Mapę Marzeń wyrażasz zgodę na jej publikację w kolorze na Wallu bloga portalu Facebook (tak, mamy taki :)) http://www.facebook.com/pages/Rak-Jest-Uleczalny/ oraz tutaj, po jego rozstrzygnięciu, ale nie masz się niczym przejmować, tu same swojaki :)
- ZASADA 3: Termin nadsyłania wykonanych Zadań Konkursowych: najbliższa niedziela do godz. 24.

- KWAS 1: Pierwszeństwo przed wszystkimi uczestnikami mają oczywiście onkopacjenci i osoby opiekujące się nimi. Powodów chyba nie muszę uzasadniać.

- KWAS 2: Rodzina i znajomi królika dostaną jak coś zostanie po zakończeniu konkursu.


Zatem proszę o zgłoszenie się do mnie osób, które potrzebują:

- Potassium Powder - 15 op. x 100 g. - sprowadzony z UK z firmy dystrybuującej suplementy do terapii Gersona /potas stosowany w tej formie jest bezpieczny dla zdrowia, w TG dodaje się go do soków/

- ACIDOLL - 2 op. x 100 kaps. - zestaw enzymów trawiennych,

- Sproszkowana Zólc wolowa - 2 op. - dodatek do lewatyw w dniach rycynowych.

- Niacyna - 1 op. x 1000 tabl.,

- płyn Lugola 1/2 strenght - 50 ml.

- Energizing Iron - 1 op. - wyciąg z wątroby wołowej z minerałami i wit. B12.


POZA PROTOKOLEM mam do oddania:

- Cellect powder - 1 op. smakowe - preparat odżywczy energetyczny (więcej na www.cellect.org) podobny do NutriDrink i innych rekomendowanych onkopacjentom w fazie aktywnej choroby lub w celu szybszej regeneracji organizmu.

Informacja dla pacjenta:
Przede wszystkim zdaj sobie sprawę czy naprawdę potrzebujesz tych suplementów, wiec proszę Cię o uczciwość i rozwagę. Eksperymenty na własnym zdrowiu są niedozwolone.
Nie jestem lekarzem, dlatego nie mogę Ci udzielić rekomendacji w zakresie ich przyjmowania, ale wiedz, iż są one elementem Protokołu Gersona wg którego wspierany jest powrót do zdrowia pacjentów w Centrum Zdrowia Gersona na Węgrzech. Każdy z tych suplementów posiada stosowne potwierdzenie jakości, mówiąc inaczej, to tak jakbyś go sam sprowadził.

INFORMACJA DLA troli internetowych:
Blog ten został stworzony przez pacjenta i osoby życzliwe dla pacjentów oraz osób zainteresowanych wspieraniem swojego zdrowia zgodnie z Naszą najlepszą wiedzą i intencjami. Z tytułu oddania tych suplementów nie czerpie żadnych korzyści majątkowych, jest to wynikiem jedynie mojej troski ze względu chociażby na koszty terapii i suplementów i moich możliwości w tym zakresie. Kiedy zostanę milionerem to będzie więcej :) W związku z tym nie występuje tutaj element przysporzenia majątkowego w rozumieniu prawa cywilnego oraz podatkowego. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia zgłoś się do mnie lub do Artura zamiast szkodzić innym swoimi uwagami, a przede wszystkim zapytaj się siebie - po co to robisz i co zrobiłeś do tej pory dla innych.

Wszystkie ww. preparaty sa JEDYNIE SUPLEMENTAMI Diety dopuszczonymi do obrotu pozaaptecznego, dlatego nie maja do nich zastosowania przepisy Prawo farmaceutyczne.

Mam nadzieje, ze zostałem zrozumiany w wystarcząjacy sposób.
Czekam na ew. zgłoszenia :)
Przesyłki wysyłam pocztą PL za pobraniem zwrotu kosztów wysyłki.



Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :)

Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

rak jest uleczalny: