środa, 21 września 2011

Jak sie dostać na webinar ?

Niestety Konrada nie będzie, bo jest poza Wawą, a tam internet sprawdza się tylko w reklamie, ale nie chcę odwoływać niczego, więc posłuchacie mnie chwilę :)
Planuję dzisiaj zrobić ok godziny, mam nadzieję, że ze mną wytrzymacie :) Stresuję się jak przed randką :P więc mam nadzieję, że mi wybaczycie :))

Aby dostać się do pokoju:
1- wejdż na tę stronę: http://www.gvolive.com/conference,98649657#
2- wpisz Imię i Nazwisko (nie ma potrzeby się go wstydzić)
3- hasło pozostaw puste
4- wciśnij OK

Potrzebujesz głośniczków lub słuchawek, aby mnie słyszeć.
Logowanie możliwe od 1945.
Może się zdarzyć, że Twój pokój zażąda od Ciebie instalacji Adobe Flash. Wtedy powinien podpowiedzieć również rozwiązanie. W razie potrzeby krzycz na gadu :)

JAKIEŚ PROPOZYCJE TEMATÓW NA DZISIEJSZY WIECZÓR ? :)

Ahaa... w pokoju jest czat, więc będzie możliwość rozmowy :) Czat Antyrakowy - tego w Polsce jeszcze nie było :))


Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

rak jest uleczalny: