piątek, 16 września 2011

jeszcze o EFT

Zapomniałem Wam powiedzieć pewnej ważnej rzeczy :)

Z EFT można pracować nie tylko z tematem zdrowia, ale pieniędzy, obfitości, traum, lęków, stresu, złości, agresji, braków, niedostatku, deficytów emocjonalnych, spełnienia marzeń, podwyżki i awansu :)) No i oczywiście skuteczne odchudzanie :)
Mówiąc inaczej: ogranicza Cię Twoja wyobraźnia.

Bardzo często jest tak, że żyjemy w Pałacu Możliwości ! Ale zamiast chodzić, zwiedzać i doświadczać życia, jakiego sobie życzysz, bardzo często siedzimy w małym ciemnym pokoju z etykietami na ścianie, które wbijają nas w poczucie winy, wyrażają się o nas negatywnie i sabotują każde nasze działanie. Więc zamiast wyjść poza ramy (co budzi lęk) siedzimy i płaczemy jak nam w życiu źle. Tak zostaliśmy wychowani, tego nas nauczyło otoczenie. Zrobili najlepiej jak umieli. Ja do dziś nie uważam, że "świat jest zły" mimo, że moje otoczenie właśnie tak to postrzega. Babcia najchętniej by mnie przypięła do kaloryfera, bo "coś Ci się stanie". A niewielu z Nas, MIMO MOŻLIWOŚCI I WIEDZY (i nie mówię tu o psychologach, choć widziałem różne przypadki) sięga po narzędzia pracy nad sobą, chyba, że... ma dość bólu i cierpienia, sytuacja go zmusi, zostanie zainspirowany lub natchniony przez partnera, sam zmądrzeje.

Bo prawda jest taka, że każdy z Nas nosi w sobie klocki, które powinny zmienić swoje miejsce.

I EFT jest wg mnie najszybszą najskuteczniejszą metodą, aby przynjamniej na pierwszy ogień zobaczyć EFEKTY, których tak bardzo się pragnie zaczynając nad sobą. Wtedy dalsza praca nad sobą nabiera zupełnie innego wymiaru.

Osobiście - z własnego doświadczenia - mogę Ci polecić Joannę Chełmicką - założycielkę Instytutu EFT w Polsce. W ciągu 1,5 godziny uwolniłem ciężki bagaż, który nosiłem ponad 20 lat. Kosmos :)
Joasia prowadzi też sesje przez Skype oraz będzie prowadziła dla Nas webinary :)

Dla osób, które nie mają wiadomości mailowych wyświetlanych w trybie html załączam linki z filmami do YT, które umieściłem w poprzednim poście.

Tak przy okazji, niedawno pewien mądry człowiek zapytał się mnie "Czy wiem, dlaczego Bóg nie ingeruje w nasze życie jak to się zwykło pod jego adresem wyklinać i psioczyć ?" Nie wiedziałem :) Na to on odpowiedział "Bo jako ludzie MAMY OD NIEGO WSZYSTKO, czego potrzebujemy, abyśmy byli Zdrowi i Szczęśliwi, tylko dokonujemy wciąż tych samych niewłaściwych wyborów". Genialne, nieprawdaż ? :)


Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

rak jest uleczalny: