piątek, 7 października 2011

Dziś spróbujemy ponownie

Ci, którzy nie dotarli poprzednio niech nie żałują, bo webinar został przełożony na dziś. Po prostu... powiedzmy, że czynnik ludzki był decydującym i nie byłem to ja.

Zatem dziś o 2015 spotkamy się w dotychczasowym pokoju konf.
http://www.hotconference.com/conference,98649657

pochylając się nad tematem będącym zmorą wielu pań.
Mnie nie będzie na początku, bo nie zdążę wrócić z Wrocławia, ale może później jak komunikacja pozwoli :)

Konrad ma uprawnienia admina, więc dobrej zabawy :)
Przypominam, że webinary jeszcze są darmowe, więc tym bardziej szkoda, że nie chcecie brać w nich udziału. Tak wiem, 5 osób mi napisało, że nie może, bo praca, dzieci albo kończą pracę o 22. A reszta jak rozumiem nie jest zainteresowana. Dobrze.



Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

8 komentarzy:

  1. Będę na pewno! Jestem wdzięczna za Wasze zaangażowanie i czas który nam poświęcacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest dostępne gdzieś nagranie? Na pierwszym webinarze byłem(ten, który ostatecznie się nie odbył), w piątek już nie dałem rady dotrzeć...

    Serdecznie,
    Kuba

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagranie będzie dostępne w ciągu kilku dni dla wszystkich na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmu Konrada nadal nie ma. Żadnej wiadomości także!
    To przykre...Nie wiem jaki może być kłopot ze wstawieniem filmu na YouTube,jak było zapowiadane?
    Tak się nie traktuje chorych ludzi!:(:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiały są już dostępne w formie artykułu. Nagranie video jest zbyt obszerne aby je akutalnie zamieścić na YouTube, ale pracujemy nad tym. W zamian za to przygotowaliśmy specjalnie dla tego forum materiały z tego nagrania w formie pisemnej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Konradowi i czekam na cd. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można kupić "SELOL'.W jaki sposób i kto może zlecić Leczenie selolem. Jestem po trzech operacjach;Jelito grube Przerzut na wątrobę dwa razy operowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej cofnij się do postu o Selolu. Tam są dane. Dodatkowo (choć nie wiem czy jeszcze) można go było uzyskać od dr Szalusia z Szaserów.

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: