niedziela, 9 października 2011

Filmowa niedziela - Ten film jest o Tobie

Zapraszam Cię na film, który mam nadzieję odmieni Twoje Życie. Delikatnie Cię zauroczy swoją zjawiskowością, wprowadzi w miły stan po czym rzuci na głęboką wodę westchnień nad własnym stworzeniem i genialnością Istoty jaką Jesteś.

dr Bruce Lipton - twórca tzw. Nowej Biologii chce Ci opowiedzieć o... Tobie.
Tym razem z napisami PL :) po skończeniu cz. 1 klik na cz. 2 itd.

Na początek miłe wprowadzenie...




A gdybyś nienasycony bogactwem pytań miał ochotę na więcej...




Niech ta wiedza Cię porwie, uniesie i wyzwoli !

Ahaaa, i IDŹ NA WYBORY ! zagłosuj z własnym sumieniem, ale idź na wybory ! Twój głos ma znaczenie !

Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

3 komentarze:

  1. Wykłady tego człowieka są mega interesujace!
    Być może niektórym osobom mogą się wydawać dość ciężkie w zrozumieniu, ale zawsze można obejrzeć dany fragment jeszcze raz ;-)

    Ze swojej strony również zachecam!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "uczta kinomana" tak mogę powiedzieć o materiale. Bardzo podoba mi się "pigułka" spokojnie i zrozumiale podana przez Liptona. Fakt, aby przejść przez ten temat - obejrzenia filmu i czytania napisów - trzeba nie lada samozaparcia (oczywista mówię o sobie). Co sprawiało mi trudność ? Gdy szybciej lub więcej mówił MIAŁAM TRUDNOŚĆ "czytania ze zrozumieniem". Taki materiał się studiuje a nie czyta jak opowieść. A może gdzieś jest ten materiał z lektorem - nie jestem biegła w wyszukiwaniu filmów... Zrobiłam notatki, które pomogły mi uporządkować pozyskaną już wcześniej wiedzę. Zachęcam prawdziwie poszukujących odpowiedzi na PYTANIE GŁÓWNE; KIM JESTEM ? JAKI JEST MÓJ CEL POBYTU TU - NA ZIEMI ? Narodzą się dalsze pytania i odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Niesamowity film . Pozwoliłam sobie równiez u siebie na bloga wrzucić info . Pozdrawiam bardzo ! :))

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: