piątek, 28 października 2011

Rozpocznij dzień... z EFT :)

Jeśli każdy Twój wydaje się być koszmarem... zamiast kawy - "trzaśnij" rundkę EFT :)
Szczegóły w linku poniżej - musisz mieć włączone głośniki lub nałożone słuchawki (sam dźwięk):

http://www.dentofobia.pl/Dzien_dobry_EFT.mp3

Ta Pani będzie również gościem naszych webinarów :)

Ciekaw jestem ile osób stosuje już EFT choć 1 x w tygodniu ? :)

Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

5 komentarzy:

  1. Ja się opukuję codziennie i na wszystko. Psa tez opukuję, wypukałam mu parę rzeczy, dzięki czemu oszczędzam na weterynarzu. Opukuję siostrzeńca po wylewie, gdy łapie doła - na odległość, zastępczo. Pomaga, ale trzeba pracować, pracować, pracować - znów, nikt za nas nie zrobi, a samo tym bardziej się nie zrobi. Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie do Kamili: jak się opukuje psa? Chetnie wypróbuje na moim ale nie wiem gdzie u niego jest punkt karate?
    Przyznam się, że jestem pełna podziwu jak to robisz?

    pozdrawiam

    kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, pieska opukuję tak: na głowie z ustawieniem (mimo, ze mamto i to, to i tak jestem kochanym psem pani i pana :-)), potem dookoła oczu, jak u ludzi, z przypominaczami, wzdłuż kegosłupa (lekkie głaskanie z delikatnym opukiwaniem) oraz na stawach przednich łapek, tam, gdzie łacza sie z tulowiem. Można też zastępczo, na sobie i wtedy na swoim pukncie karate opukujesz z ustawieniem "jestem (imie psa), mimo, ze mam ten i ten problem, to i tak...." i dalej normalnie. W tej drugiej metodzie musisz bardzo wczuwać sie w swojego pieska, stac się nim, wczuć się w to, co on może czuć ze swoja dolegliwością. Zwierzęta łatwo poddają się eft, ale trzeba byc konsekwentnym i skupionym, jak zawsze :-)Sformułowania nie musza być wyszukane, wystarcza bardzo proste hasła. Powodzenia i pozdrawiam. Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast kawy ,to bardzo dobra rzecz co dzień robić sobie EFT.Dzień każdy staje się rewelacją i nawet jeżeli się zdarzy ,że coś się nie uda ,to i tak z tego powodu nie martwię się tylko idę naprzód.Serdecznie Kamilo Pozdrawiam oraz Sz.Pana Grzegorza.
    Benita.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak można kogoś opukać na odległość?

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: