sobota, 7 grudnia 2013

BARDZO BARDZO ważny artykuł !


Natrafiłem na ten post dziś, przeglądając zasoby bloga.
Szczerze mówiąc dziwię się, że nie rozwinęła się wokół niego dyskusja, ale cóż :)

http://eternityandfingerprints.wordpress.com/2013/05/22/leczyc-zeby-nie-wyleczyc-czyli-dlaczego-tak-niewiele-wiemy-o-witaminie-b-17/

LEKTURA OBOWIĄZKOWA !!!

Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

4 komentarze:

  1. Witaj,

    jestem Ci z całego serca wdzięczna, że piszesz tego bloga i tak szczodrze dzielisz się swoją wiedzą i przemyśleniami.

    Ja jestem zdrowa i tym bardziej podjęłam jedyną słuszną decyzję, by ten wspaniały dar pielęgnować. Zainspirowałam również mojego narzeczonego. Teraz razem zbieramy informacje na temat witamin i właściwego żywienia, wypinając się ostentacyjne na medycynę konwencjonalną. Pijemy soki (niedługo kupujemy wyciskarkę), jemy mnóstwo owoców, pestek i warzyw oraz totalnie zrezygnowaliśmy z cukru. Oboje czujemy się lepiej, mamy więcej energii i jaśniejszy umysł. Chcemy być przykładem dla innych, by również nasze otoczenie podniosło swoją świadomość, a nasi najbliżsi uniknęli cierpienia związanego z chorobą.

    Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze i wielu lat w pełnym zdrowiu. Wierzę, że to co dajesz innym, wróci do Ciebie stokrotnie większe.

    Pozdrawiam Cię ciepło,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lektura , bardzo pouczająca , chyba ja wydrukuje aby mieć ja pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam parę osób stosujących min. B17 przy chorobie nowotworowej i wiem że działa.
    Wiem też że jeżeli zdecydujesz się na medycynę konwencjonalną i nie wzmocnisz swojego organizmu witaminami i suplementami to ta cudowna medycyna zniszczy w Tobie znacznie więcej niż raka.
    Ale suplementy i witaminy przyjmują tylko mądrzy ludzie pozostali ufają ślepo lekarzowi.
    Grzesiek tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejszą rzeczą jest oczyszczenie organizmu. To na początek :)

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: