wtorek, 30 października 2012

Zatrzymaj się CHOĆ na chwilę...


No dobrze już dobrze, jestem :)
Straciłem wenę, wyjechałem, wróciłem, dopadł mnie kryzys twórczy :)
Ale jestem. Dziękuję za dopominające się maile :) to urocze przyznaję. I tym bardziej dziękuję, że chcesz mnie jeszcze czytać.

Dziś polecę Ci film, który jest cudny i genialny. Płakałem jak bóbr, bo poruszył głębokie pokłady emocji i przez chwilę Serce zabiło mocniej z Tęsknoty...
Polscy tłumacze ujęli to jako "Choć goni nas czas" mimo, iż tytuł oryginału brzmi "Bucket list". Jeden z piękniejszych filmów o marzeniach i przemijaniu.

Abyś wiedział, że nie warto odkładać realizacji marzeń na ostatnią chwilę. Od razu Ci powiem (z własnego doświadczenia), że społeczeństwo Cie nie zrozumie. Nie zrozumie, że rezygnujesz z pracy od której dostajesz mdłości i jedziesz do Indii w połowie roku tylko dlatego, że "coś w środku Ci każe". Wielu z naszych współtowarzyszy dookoła nie rozumie co znaczy podążać za głosem Serca. Tak, początki są trudne i stawiają pod znakiem zapytania wszystko, co do tej pory było bazą egzystencji włącznie z relacjami ludzkimi. Ale warto. Inaczej bym tego nie pisał.



Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

4 komentarze:

  1. "Zatrzymaj się choć na chwilę ..." TAK, TAK - czas na "poczucie siebie samego: bicia serca swego, płynności oddechu ... jest konieczny, by zacząć ŻYĆ. ŻYĆ to nie to samo, co "być jak we śnie". ŻYĆ to mieć świadomość tego, co jest nam dane. KAŻDEMU bez wyjątku ale czy każdy chce korzystać z tego całego piękna wokół ?
    Na początek zacznij zwalniać swoje tempo życia a prędko spostrzeżesz, że - o dziwo - zwolniłeś a lepiej udaje się Tobie zrealizować Twój plan ??? Tak, to dziwne ale wiem, że jest to zasługa SPOKOJU. To tak, jakby w spokoju czas płynął wolniej i tym samym dał szansę na zrealizowanie wszystkiego. Zamieszczony przez Grzegorza film ma bardzo wiele wspaniałych przesłań. Skorzystaj z tych rad a ... dojdziesz do CELU. Pozdrawiam Maria Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny film. To wielka szkoda, że podobnych nie sposób ujrzeć w "przyzwoitych godzinach" w tv. Trzeba wyszukiwać takie perły...
    Ze swojej strony proszę o więcej i więcej.
    Dziękuje, Auri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle to napisz do mnie przez kontakt z zakładki "Autorzy" proszę :)
      A jeśli nie widziałeś / -łaś jeszcze "Zielonej Piękności" to koniecznie :) Jest na YT albo poszukaj tu. Był na blogu. Wyszukiwarka słów kluczowych w pr górnym rogu.
      Do poczytania :)

      Usuń
  3. Dziękuję za polecenie tego filmu.Poproszę o więcej tytułów filmów takich perełek filmowych.Lili

    OdpowiedzUsuń

rak jest uleczalny: