poniedziałek, 25 listopada 2013

Pokonaj strach


Obiecałem sobie kiedyś, że tak często jak się da, najpierw będę testował na sobie, a później polecał to, co uznam za dobre i wartościowe. Poza tym mam nadzieję, że już się przyzwyczaiłeś do tego, że kiedy coś polecam to jest po prostu dobre :)

Jakiś czas temu poznałem Mariusza. Zresztą napisał do mnie ok 2 lat temu, ale odnaleźliśmy się dopiero teraz... na przejściu dla pieszych :)) Poza tym okazało się, że mieszka 100m ode mnie :))
Ponieważ życie dostarcza różnych przygód... postanowiłem z impetem pozbyć się strachu i przejść na jasną stronę mocy :) dlatego proponuję Ci (być może pierwszy) krok na drodze do pracy nad sobą. I to prostą, ale skuteczną metodą. I tak jak napisał Mariusz "samo się nie zrobi", więc narzekają, że nie działa tylko Ci, którzy się nie przykładali :)

Strona Mariusza:
http://www.pokonaj-strach.pl/blog/

A tu dla osób, które już wiedzą, czego chcą i są gotowe podjąć pracę nad sobą :)
http://wybieramszczescie.pl/index.html

Od razu mówię, że technika działa :) oczywiście po drodze umysł znajduje setkę pomysłów dla których "strach jest Ci potrzebny", ale właśnie na tym to polega... możesz WYBRAĆ JAK SIĘ CHCESZ CZUĆ. Niedawno powiedziałem Joasi z Gdańska "możesz czuć smutek, ale nie być smutna". Skrzywiła się, no bo jak to.... później się okazało, że jednak można :) Czasami trzeba zmienić punkt widzenia. Kiedy piszę, że pokonując Nu należy zmienić perspektywę... nie robię tego przypadkiem. Poza tym nie przypadkiem również nowotwór nazwaliśmy Nu... ma to swój cel. Jeśli nadal nie rozumiesz jaka jest różnica między starym podejściem a Nu... cofnij się kilka postów do tyłu w którym to wyjaśniam. Problemem nie jest samo Nu, problemem jest nasze przywiązanie do "tradycji myślenia" o nim !!! Inaczej trudno nam myśleć, bo to przecież nie-znane, a kto się odważy myśleć samo-dzielnie, gdy wokół ludzie wybierają strach ?

Trzymam za Ciebie kciuki, Moc jest w Tobie i była tam Zawsze !
Ja polecam, Ty wybierasz :)

Jeżeli zainteresowała Cię treść tej wiadomości, zaprenumeruj ten blog i bądź na bieżąco! Wiadomości będą przychodziły na Twoją skrzynkę pocztową :) Jeżeli posiadasz konto na którymś z portali społecznościowych, podziel się tą informacją ze znajomymi :) Poniżej masz odpowiednie wtyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

rak jest uleczalny: